PIT RYGTER

Fusk i Pitten!

Aarhus SlotCar Racing

B.Madsen Motorsport på vej til at blive solgt?

Dårlige resultater på banen og dårlige tider pga. coronakrisen.
Det er en dårlig kombination når man som B.Madsen Motorsport har kæmpet i mange år med økonomien. 

Selskabet Brian Madsen Holding bag bl.a. Lim og Leg A/S, Sniff og Spyt A/S, Cykler, Styrtbøjler og ladeporte Inc, men i særdeleshed også B.Madsen-Motorsport udsendte fredag den 29. Maj en pressemeddelelse om, at teamet bliver sat til salg som følge af de økonomiske tab i forbindelse med de manglene salg af sodavand og reservedele i ASCR pga. corona-pausen.

Konkret siger pressemeddelelsen, at der i øjeblikket foretages en ”evaluering af de strategiske muligheder”. Disse muligheder omfatter en kapitalforøgelse, salg af egne andele eller komplet salg af hele det team som Frank Williams og Brian Madsen startede tilbage i 1977.

Pressemeddelelsen sagde også at man havde opsagt kontrakten med de nuværende hovedsponsorer ROKiT og istedet overraskende allieret sig med LOMAX, der sælger mundbind og corona beskyttelses udstyr.

Brian viste stolt den nye sponsor og dennes produkter frem under 5. afdeling af 1/32 Open, hvor han ”nok skulle vise os allesammen”. Men materiellet holdt ikke helt til mål og Brian måtte nøjes med en sekundær placering.

En talsmand for LOMAX udtaler: ”Vi har haft Brian i kikkerten lige siden Nigel Mansell gik på pension og vi håber at han kan udfylde det store overskæg som Mansell efterlader sig”.

Hovedpersonen selv sagde: ”Jeg vil ikke udtale mig af hensyn til vores investorer og den forestående administrering af vores aktiver – men alle de andre snyder”

En anonym investor udtaler ”Man kan ikke sælge kerneforretningen når vores andre forretninger Lim og Leg A/S og Sniff og Spyt A/S går så godt med deres nethandel”.

Næste afdeling i ASCR er Slot.it Grp. C og her følger vi op på salget

Har computeren fået corona??

En sur kim kan ikke rigtig forstå det, har computeren fået corona eller hva’?
De var 3 til start, og så blev han kun nr 4. Hvad er det der sker.

Et lille mirakel i ASCR under Omvendt WP

Vores nye medlem Johnny A, var ved at lave et lille mirakel til omvendt wp, nemlig at vinde det hele.
Det er vi naturligvis ikke meget for med sådan et nyt medlem, men heldigvis gik en skrue løs i bilen, så sådan kom vi om ved den.


Vinderne Johnny var rigtig glad, Keld ahhh, han kunne se han ikke kunne vinde, så han gik i den anden grøft og lod sig tabe, så han kunne vinde en trøstepræmie

HVAD SKER DER HOS TEAM OUTZEN??


Hvad skete der ved det sidste løb for Team Outzen?

Var der problemer med billen eller var det noget internt i teamet som var problemet?
Vi ved det ikke, men team chefen virkede meget frustreret og irriteret under løbet, pludselig blev alt lukket ned, og de forsvandt fra hele området.
Rygtet går at team chefen var meget uenig med hans mekaniker om bilen.
Der kommet et billeder frem hvor det er tydeligt at han råber af dem.

Vi venter nu kun på en udmelding fra team Outsen

Hvor er de??

I følge det tyske bilmagasin AUTO MOTOR forlyder det, at racerbane, danskerklubben har taget kontakt til det danske tv program, De Forsvundne Dansker, for at få hjælp. De er meget bekymret for deres to medlemmer.

Christian Hanibal Outzen

Doktor Carsten Nikodemus Kof

klubben har ikke hørt, eller set noget til dem meget længe, det eneste spor de har at gå efter er, at de begge to er meget glade for billig sprut og damer.

TV værten Jakob Kragelund vil nu tage til Thailand og lede efter dem

Kæmpe skandale under opsejling i den japansk bilindustri.

Nissans danske fabrikskører Kim Maslak i kæmpe nedtur, da hans motor sprang i luften.

Kim udtaler jeg er meget meget skuffet over det her. Jeg har trænet og trænet til dette løb, og brugt timer på at analyser mine dæk, og så klapper det hele sammen.
Der er kun et at gøre, og det er at tage hjem (og det gjorde han så ).
Nu går rygterne om en korruptionsskandale mellem Nissan og Honda.
Det forlyder at Honda har betalt penge under bordet til Nissan, for at få en Honda motor i kims bil, for på den måde at købe test tid.
Det skulle være turboen i kims bil der gik i stykker.
Nissan motorsports direktør Liu Ishikawa skulle nu været fyret.

Aarhus SlotCar Racing

Capri-Johnny jubler over PARTYMODE:

Capri-Johnny havde en blandet dag på kontoret, men jublede til slut over chefmekanikeren, som Johnny udtaler: ”havde installeret PARTYMODE i bilen”.

Skuffelsen var ikke til at tage fejl af i pitten hos Capri-Johnny. Bilen var dårlig, gearet lød som et savværk og nogle dæk der manglede greb. Det så sort ud i gårsdagens afdeling af Gruppe 5 for en ellers veloplagt Capri-Johnny.

Selvom han længe var blevet frarådet Capri’en af sine eksterne rådgivere, holdt han stædigt fast, ”Jeg vælger med hjertet og Capri ligger mit hjerte nær!!” sagde Johnny da vi mødte ham for et år siden, hvor han investerede en stor sum penge i at få den bil han allerhelst ville køre med.

Capri-Johnny, der ganske nyligt havde skiftet dækleverandør, havde ellers regnet med den helt store succes allerede ved første løb i denne sæson, men måtte hurtigt sande at det også krævede nyt blod.
Derfor tog Johnny og chefmekanikeren en fælles beslutning om at afslutte samarbejdet ved gårsdagens løb – Hvad der skete herefter vides ikke nøjagtigt.

Rygterne svirrede i pitten. Hvad ville Capri Johnny gøre nu?
Flere sagde at Johnny havde betalt et 7-cifret beløb andre mente at han bare lagde en femmer i klubkassen til en øl. Men fakta var i hvert fald at BMW chefmekanikeren pludselig stod ved Johnnys slotkasse og pillede ved en ellers skrot-klar Capri.

Allerede ved næste løb havde Capri-Johnny fået markant mere speed og jublede over team radioen ”WOW guys, you have installed PARTYMODE in my car”.

FIA har efterfølgende udtalt at de starter en sag mod Johnny for brud på paragraf §13.1 om finansiel fair play og en sag om brug af EPO. Samtidig vil de undersøge bilen for dette påståede PARTYMODE, som kunne være et brud på reglementet.

I kølvandet på FIA’s erklæring har Capri-Johnny udtalt: ”I have never used performance enhancing drugs and I have no further comments”
Vi hos SlotAUTOSPORT følger sagen tæt.